marți, 13 august 2013

Unde dai si unde crapa

Stiti vorba aceea cu “planurile de acasa nu se potrivesc cu cele din targ”? Ei bine, mi se poate aplica cu succes si mie. :) Dupa ce ca mi-a luat trei zile si trei nopti sa ma resemnez ca am programare la medic vineri seara (urasc sa imi fac vreun program vineri seara, dar programarea era facuta de mult, in functie de o data anume, si am uitat sa verific in ce zi cade), am avut parte si de o intamplare inedita, destul de amuzanta, zic. :) Inca ma minunez ca nu m-am enervat, dar am fost atat de surprinsa incat nici macar nu am stiut cum sa reactionez.

Ajung asadar la policlinica la ora programarii, ma indruma receptionera spre cabinetul cu pricina, stau si astept, imi vine randul, incep sa-i povestesc medicului despre problemele mele, vad ca zambeste oarecum pe sub mustata, mai vorbim una, alta, cand, deodata, se uita fix la mine si imi spune: “Ok, inteleg ca doriti un consult endocrinologic, dar acum suntem la ginecologie. Cu ce va pot ajuta?”. Mi-a picat fata. :) Cum adica la ginecologie? Eu mi-am facut programare la endocrinologie. "Probabil ati confundat numele medicului cand ati facut programarea, poate v-ati uitat gresit pe site, poate ca e prea cald...", numai ca nu m-a facut “dusa”. :) Dar stati asa, ca eu am programarea scrisa de receptionera care a si facut-o. Ne uitam impreuna pe ea si… badabim, badabum... numele de familie este acelasi, doar prenumele si specializarea difera. Deci, receptionera, draga de ea, in zapaceala-i maxima, mi-a facut o programare pe care eu nu mi-o doream. Minunat, ce-i de facut? Pai, daca medicul endocrinolog oricum nu este in policlinica, si pentru ca tot ajunsesem la o “programare”, hai sa facem totusi ceva, poate vreti ceva, ca e la oferta. :) Si, uite asa, m-am trezit cu niste analize neprogramate, inclusiv Papanicolaul. Ca oricum intentionam sa il fac, dar o tot lalaiam de ceva timp. Nu degeaba zic eu ca Dzeu e un funny guy, care uneori rade de noi si ne arata ca nu e cazu’ sa ne luam prea tare in serios. :)

Cand am coborat in receptie, am dat nas in nas cu receptionera care a incurcat borcanele. Nu i-am mai zis nimic ca m-a bufnit rasul. Care ras si-a mai pierdut totusi din intensitate cand minunata greseste din nou, la reprogramare. Eu ii confirm ora 16:30, dar pe programarea scrisa trece 16:00. Ce sa astepti de la un astfel de om? Doar sa nu se faca chirurg. :) Cand i-am povestit lui R, s-a cam enervat. Si are dreptate. Fugi de stat, alegi sa platesti un abonament lunar la privat si te astepti la o anumita calitate a serviciilor. Dar uite ca nu e chiar asa. Ma gandesc totusi ca se poate intampla oricui, oricand, oriunde. Oameni zapaciti, stresati si cu gandul la problemele lor gasesti peste tot.

Acum tot ce sper este ca la urmatoarea programare sa ajung chiar la endocrinologie si sa nu ma trezesc pe la ortopedie sau oftalmologie :) Dar chiar, daca vreau o programare la oftalmologie, pe la ce sectie trebuie sa trec mai intai?! :)

 

4 comentarii:

  1. M-a amuzat putin.. ca in filmul cu prosti, acum stiind ce-i poate capul sun-o si sa verifice si trage-o la raspundere, sa fie mai atenta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Na,lasa,se mai intampla;) Inseamna ca asa a fost sa fie!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar ca in filmul cu prosti :) sper data viitoare sa fie ok

    RăspundețiȘtergere
  4. asa s-au aliniat astrele :)

    RăspundețiȘtergere