marți, 9 iulie 2013

What time is it?

It' Fossil time! :) 

Sunt fan Fossil de ceva timp. Orice mi s-ar zice, imi plac accesoriile lor de mor. Am o geanta care intre timp s-a super mega uzat, dar sa fiu al naibii daca pot renunta la ea. Lui R i-am luat un portofel foarte fain (si el si portofelul :)), am un ceas, o bratara, ochelari de soare si cam atat. De cate ori am avut ocazia sa ajung in vreun magazin de-al lor, mi-am luat macar un mic accesoriu. Nu au lucruri foarte ieftine, cel putin raportat la bugetul meu, dar sunt altfel. Imi plac si gata. Ce mai?! :)

Asa ca un wishlist mic nu strica niciodata. Cine stie cine vrea sa imi ia un cadou si nu stie ce?! :)

 

Pe site-ul oficial exista si o aplicatie unde iti poti construi o bratara dupa propriul plac, combinand o baza tip lant si charm-urile dorite. Nu imi plac atatea charm-uri pe o singura bratara, dar m-am jucat cu ele si am adaugat mai multe doar pentru a vi le arata. Imi plac mai degraba bratarile simple, cu un singur charm sau poate doua, doar sa fie mai multe... bratarile, evident :)




Si la final, dar tot la loc de cinste, stau gentile lor. Minunate toate :)


sursa foto: fossil.com 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu