luni, 6 mai 2013

Si totusi...

In ciuda peripetiilor, pot spune ca am petrecut un Paste linistit si placut. Aveam nevoie de putina odihna si relaxare si ne-am luat oarecum portia. Nu am fost nicaieri (exceptand episodul din sala de urgente :)), nu am avut musafiri, nu am facut mai nimic. Pur si simplu am lenevit. Si a fost ataaat de bine :), a fost exact ce am avut nevoie dupa agitatia din ultima vreme. Nici nu vreau sa ma gandesc la ziua de maine, cand iar o luam de la capat cu vesnica rutina...

Mi-ar fi placut sa il petrecem din nou cu Cristinuca si cu Marius, dar ei acum sunt pe alte meleaguri, explorand alte culturi si sarbatorind altfel Pastele. Cu drag am citit aici si tare m-am bucurat de bucuria ei. Dar mi-e dor de Pastele de anul trecut care a fost, dupa cum povesteam si aici, frumos si delicios :) Am gatit mult si cu drag, am mancat, am baut, am povestit si am ras... a fost perfect.

Pentru ca am avut o perioada destul de aglomerata si la birou si acasa, R a avut geniala idee de a comanda toata mancarea si sa scapam macar de aceasta grija. Nu de alta, dar daca nu te aprovizionezi dinainte, risti sa ramai nemancat. Nici un restaurant deschis in a doua zi de Paste pe o raza de cativa kilometri. Poate doar la mall. Pe incercate :) Plus ca parca nu e Paste, fara o bucatica de miel, un drob sau oua rosii. Asa ca am comandat de la Homemade Food bors si friptura de miel. Si drob. Plus un cheesecake, sa tina loc de pasca :) Am avut ceva reticente, fiind prima oara cand comandam de la ei, desi ni s-a spus ca sunt gatite ca acasa, cu ingrediente proaspete si de cea mai buna calitate. Si asa a fost. Chiar nu am avut senzatia ca am mancat mancare de restaurant. Totul a fost delicios, iar serviciul ireprosabil. Cheesecake-ul, in special, a fost demential. Cu un strop de lamaie si glazura de visine, a fost perfect, alaturi de un spumant rose, Sole, de la Cramele Recas. Pe care vi-l recomand cu drag. Este foarte bun si racoritor.

Garnitura pentru friptura si salata le-am facut totusi eu. Ne era prea pofta de inca o tura de cartofi noi fripti in untura. O bomba calorica, dar ataaat de delicioasa. Cu ouale am dat-o putin in bara. Pentru ca, desi prefer sa fac doar oua rosii, si desi nu imi plac ouale sidefate si cu prea multe briz brizuri, am ajuns sa le fac tocmai... sidefate. De Bamboo, cum zice R :) Eram convinsa ca am vopsea rosie acasa, asa ca nu am mai cumparat alta. Si cand sa ma apuc de vopsit... surpriza. Aveam patru culori, toate sidefate. Plus ca mi-am incins palmele de numa' de la ouale fierbinti care trebuiau date prin vopsea cat erau inca calde (poate nu chiar asa de calde :)), in palme, doar cu o manusa, care era mai subtire decat o panza de matase. Asa ca... de data viitoare, doar oua rosii :)


5 comentarii:

  1. Nici nu stiam ca iti poti comanda mancarea pentru Paste:P Dar e o idee faina!Ma bucur ca v-ati linistit dupa incident si ati reusit sa va odihnitit de sarbatoare:)Te pup,sa incepem saptamana in forta;)

    RăspundețiȘtergere
  2. din fericire, se poate :) o saptamana usoara si tie! eu de abia astept weekend-ul :)

    RăspundețiȘtergere
  3. din fericire, se poate :) o saptamana usoara si tie! eu de abia astept weekend-ul :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Conteaza sa fiti bine, atat, restul doar preferinte. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. asa este. ai dreptate :) pup si eu

    RăspundețiȘtergere