miercuri, 1 mai 2013

La pas pe Calea Victoriei

Iarna care tocmai a trecut, desi nu a fost la fel de friguroasa si nici nu am avut la fel de multa zapada ca in cea dinaintea ei, totusi a fost absolut oribila, daca ma intrebi pe mine. A plouat intr-una si a fost mai tot timpul o vreme mohorata. Toate acestea, plus vesnica rutina serviciu - casa - serviciu... ce mai, deprimant rau. Nu am mai iesit asadar de ceva timp la plimbare, asa ca azi nu s-a mai putut. Doar nu era sa stam in casa pe asa o vreme superba... 

Zis si facut :) Am luat Calea Victoriei la pas. Destul de putina lume pe strada, masini la fel... Asa ca am putut sa ne bucuram de tot ce ne putea oferi. Un amestec ciudat de vechi si nou, saracie si lux. Sunt atatea locuri si spatii in paragina care alterneaza cu locatii luxoase, inaccesibile... Incredibil :) 

Incerc sa imi imaginez cum arata aceasta zona in perioada interbelica si nu pot sa-mi inabus nicicum sentimentul de furie care ma apuca. Cum ar fi aratat acum daca ei, comunistii, nu si-ar fi bagat coada...


Am facut un popas la Cioccogelateria Venchi. Pur si simplu nu poti trece pe langa ca si cand nu ar exista. Au cea mai buna inghetata din oras. Deci... ciocolata si capsuni eu, vanilie, fistic, plus o combinatie cel putin indrazneata, de ghimbir si scortisoara, R :) Delicioase rau toate! Un espresso lung cu lapte si gata de explorat zona in continuare...


Am mers pe jos pana ne-au usturat talpile. Dar a fost placut si relaxant. Orasul ofera inca multe locuri de poveste de descoperit, asa ca nu putem decat sa le luam pe rand... tot la picior :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu