luni, 18 martie 2013

Swap de primavara Atelierul


Dupa cum spuneam si intr-un post anterior, anul acesta, primavara nu stie ce vrea. Sfioasa, se cam lasa asteptata... Si desi a dat semne ca si-ar dori sa vina, ceva totusi o impiedica. Deci, clar are nevoie de incurajari :)

In acest sens ii vine in ajutor si echipa revistei Atelierul, care organizeaza un minunat swap de primavara. Am participat si anul trecut la swapul organizat cu ocazia Martisorului si pot spune ca mi-a placut la nebunie. Nu se putea altfel la cat imi plac handmade-ul si cadourile surpriza :). Am participat si de Craciun, dar in toata nebunia sarbatorilor si a vacantei, nu am reusit sa ma bucur pe indelete. Astfel ca acum vreau sa imi iau revansa :) 


In curand voi afla cu cine voi face echipa. Sunt nerabdatoare si emotionata. Sper sa fie cu succes! De abia astept :) Iar cine mai doreste sa se inscrie, mai are timp pana pe 23 martie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu