vineri, 1 martie 2013

Hello, March!

Prima zi a lunii martie nu m-a gasit intr-o forma tocmai buna, fiind tintuita de cateva zile la pat de o oribila viroza. Nu am mai racit in halul acesta de cativa ani buni si chiar uitasem cat de ingrozitoare poate fi o raceala. Ar trebui sa fiu multumita ca, macar de data aceasta, nu a mai dat in pneumonie. Inca :) Dar daca imi arde de glume, cred ca sunt pe drumul cel bun, nu?! Plus ca am scapat de vreo doua kile. Ce sa iti doresti mai mult?! :)

Si cum orice lucru rau are si partea sa buna, asa si perioada asta de chin a avut partile ei bune. De care as fi avut oricum parte, dar chiar si asa... a fost induiosator sa-l vad pe R atat de ingrijorat si de atent. Nu m-a lasat sa ma ridic din pat decat pentru a merge la baie. In rest, ceaiuri, mancare (cu forta :)), fructe... ori de cate ori putea. Ce poate fi mai important decat sa stii ca ai pe cine sa te bazezi? Si sa te incurajeze?

Am primit si martisor dragut si purtator de noroc (hopefully :)), am primit si flori. Am primit si incurajari. Am primit si suport. Am primit si vorbe frumoase. Am primit dragoste...

Stiu ca ma repet, dar ma simt coplesita sa fiu inconjurata de asa oameni minunati :) Va doresc o primavara senina, plina de soare si bucurii, si cel mai importanti... sa ramaneti la fel! Va iubesc!

Freziile acestea sunt pentru voi...

4 comentarii: